dissabte, 5 de desembre del 2009

COMUNICACIÓ LLINGÜÍSTICA I AUDIOVISUAL




Un dia de classe del més passat a COED vàrem veure uns anuncis com el Galerias, on ens mostraven peçes de roba resistents i altres aspectes més tècnics, com la llum, la velocitat de l'anunci, i tots aquests són els que el càmera vol que la gent vegi. També vàrem observar l'anunci de Oh Brother del cotxe Seat Altea, on ens mostrava un projecte de familia concret.
Ens van ensenyar aspectes en els quals ens havíem de fixar, en el moment de realitzar l'anàl·lisi d'un anunci, què va ser una pràctica que vàrem fer per l'assignatura de GITIC. Tinc una entrada etiquetada en aquella assignatura on hi ha un anunci sobre la captació de socis d'un club de fultbol i l'he analitzat.
El mateix dia de classe vàrem veure una conferència del senyor Guillermo Orozco, la qual tractava sobre l'importància dels mitjans audiovisuals entre la juventut.
Els més joves passent moltes hores mirant la televisió, i com això és evident, haurien d'haver més espais dedicats a aspectes purament educatius. Penso que seria bo per als joves, que a la televisió es tractesin temes pedagògics i a la vegada motivants.
Crec que aquest senyor té molta raó en el que ens explica, ja que per a ell estém davant del futur i els joves han de ser capaços de saber utilitzar aquestes eines.
La responsabilitat dels pares i les escoles i els mitjans de comunicació en gran mesura, són col·lectius que tenen l'obligació d'educar als nens/es, ho han de fer amb una bona alfabetització tecnològica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada