divendres, 18 de desembre del 2009

ENTREVISTA SOBRE EL SEMINARI


La setmana passada va ser un tant estranya, pel que al seminari es refereix. Tots els alumnes havíem de fer una entrevista de curta durada amb l'Imma, per tal d'orientar-nos una mica de com anèm en aquesta activitat. Aquest fet va fer que no tinguessim classe de seminari cap dels dos dies que ens tocava.
Un petit descans......tampoc ens bé malament!!
Jo estic força content pel fet d'haver millorat en alguns aspectes, des que vaig entrar a la universitat. Cada dia em trobo millor i el simple però a la vegada complèx fet d'anar millorant és una prova que ho demostra. He observat que la meva competència llingüística va millorant, els meus treballs cada vegada són millor i penso que amb molt d'esforç podrè sortir endavant.
Personalment, he de dir que em va agradar molt aquesta reunió. Aquest apropament a la tutora, aquestes converses per informar-nos del camí que portem, el saber que no vas malament, i sobretot i més important, el fet de saber que encara pots millorar molt són arguments suficients que a un mateix l'animen per tal de seguir en el camí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada