divendres, 4 de desembre del 2009

MÉS DEBATS I MÉS RECITACIONS


Aquí he de dir que igual que les lectures cada dia van millor, les recitacions també van pujant de nivell i segueixen havent debats amb temes interessants i de molta actualitat.
Aquesta setmana m'ha tocat ser una mica més protagonista que de costum, ja que m 'ha tocat participar en un debat i fer una recitació. El debat no se com va anar a ulls de la professora però tinc molt clar que es veia que erem inexperts en el tema dels debats. Els nervis en aquests moments a vegades et poden jugar alguna mala passada. Jo no havia participat mai en un debat formal però penso que si tornem a fer d'altres ho farem millor o aquest almenys serà el meu objectiu.
Quan et toca fer una recitació, explicar un conte,com va ser el meu cas, recitar un poema, etc..... ets l'actor únic i principal i això fa que estiguis molt nerviós. Jo estava com un flan, però dintre de tot, com m'ho havia preparat molt, vaig intentar controlar aquests nervis i penso que hem vaig sortir bastant bé, tot i que se que encara he de millorar molt. Sincerament, vaig acabar molt satisfet perque al final és veu la recompensa al gran treball realitzat. Crec que ho podia haver fet millor si anès una mica més tranquil i si la meva expressió corporal millores una mica.
I res més, preparat per quan l'Imma vulgui que torni a fer una altra recitació o exposició d'un tema davant dels companys. I com sempre dic, ja puc comentar que he explicat un conte davant d'unes setanta persones, la qual cosa hem dona una miqueta més d'experiència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada